دکوراسیون فروشگاه و دفتر تجاری
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

دکوراسیون تجاری

طراحی تجاری فرآیند ایجاد راه‌حل‌های بصری برای کسب‌وکارها، سازمان‌ها یا مؤسسات است که هدف آن انتقال پیام، برند یا هویت خاص به مخاطبان هدف است.

شش نکته برای ایجاد یک دکوراسیون و فضای داخلی تجاری عالی

چگونه می توان فضای داخلی تجاری مترقی، افزایش دهنده بهره وری را ایجاد کرد:

1. زیرساخت و طراحی محاسباتی محیطی را به کار ببرید. فناوری محیطی، فناوری طراحی شده برای همیشه حاضر و در عین حال محجوب است. فناوری را در محیط اطراف خود قرار دهید - نامرئی اما مفید.

محاسبات محیطی با افزودن ویژگی هایی که تعامل بین دستگاه های مختلف را تسهیل می کند، بهترین شیوه های موجود در فناوری محیط را ارتقا می دهد. محاسبات محیطی از پایداری رو به رشد "اشیا" در دسته "اینترنت اشیا" در طراحی داخلی پشتیبانی می کند.

طراحی برای نسل بعدی فناوری به سازمان ها این امکان را می دهد که از محیط برای حمایت از فرآیندها و بینش های تجاری بدون دخالت در سایر عملکردهای فضا استفاده کنند. فناوری به جای اینکه به فضای کاری اضافه شود، داخلی است. 

2. از طراحی گرافیکی محیطی برای بیان یک داستان و کمک به بازدیدکنندگان برای حرکت در فضای شما استفاده کنید. نشانه های بصری یک ابزار ارتباطی قدرتمند هستند.

رنگ، بافت، تصاویر و کلمات این قدرت را دارند که حال و هوای ما را تغییر دهند، به ما راهنمایی کنند یا خلاقیت را تحریک کنند. هنگام انتخاب طرح‌های گرافیکی محیطی برای فضای تجاری خود عمدی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که پیام‌های مورد نظر شما را منتقل می‌کنند.

3. سبز شوید. مصرف کنندگان و کارگران انتظار دارند که کسب و کارها در مورد پایداری قدم بردارند. برندها باید به دنبال راه هایی برای کاهش ردپای کربن خود باشند و عناصر سازگار با محیط زیست را در طراحی خود بگنجانند. به طور فزاینده ای، مواد پایدار نیز انتخاب های طراحی اقتصادی هستند.

به عنوان مثال، پوشش های پنجره ای را انتخاب کنید که بهره وری انرژی را بهبود می بخشد و ساکنان ساختمان را در معرض نور غیر مستقیم خورشید قرار می دهد.

از مواد کفپوشی استفاده کنید که بادوام هستند و با مواد قابل بازیافت یا تجدید ساخته شده اند. مبلمان و قطعات دیواری سبک و مدولار انعطاف‌پذیر را انتخاب کنید که به سازمان شما اجازه می‌دهد تنها با استفاده از منابعی که در حال حاضر نیاز دارد، لاغر شود.

4. فضای خود را طوری سفارشی کنید که شخصیت و ارزش های برند شما را منعکس کند. طراحی گرافیک محیطی تنها وسیله ای نیست که شرکت ها می توانند شخصیت خود را به وسیله آن بیان کنند.

طراحی مدرن و فن آوری های ساخت، سفارشی کردن مبلمان، آثار هنری و سایر عناصر را در یک محیط ساخته شده برای مشاغل مقرون به صرفه می کند. اغلب این عناصر سفارشی قیمتی یکسان یا کمتر از اقلام خارج از قفسه دارند.

به‌علاوه، به‌جای اینکه فضای داخلی مجبور شود مبلمان را در خود جای دهد، می‌توان این قطعات را متناسب ساخت. ایجاد یک طراحی داخلی منحصر به فرد، شرکت ها را قادر می سازد تا استفاده خود را از فضا به حداکثر برسانند و برند خود را متمایز کنند.

5. فضا را برای همکاری های حضوری و ترکیبی باز کنید. کار دانش به طور فزاینده ای پیچیده و مشارکتی می شود. در همین حال، کارگران پراکنده تر می شوند.

اطمینان حاصل کنید که فضای کاری شما فضای کافی برای همکاری های حضوری، از راه دور و ترکیبی با اتاق های کنفرانس انعطاف پذیر و فضاهای پروژه دارد.

طرح‌های آینده‌نگر باید الزامات فناوری محیطی کنونی و مورد انتظار سازمان شما را با اجزای ساختاری و اثاثیه‌ای که می‌توانند برای رفع نیازهای در حال تغییر تنظیم شوند، هماهنگ کنند.

6. امکانات بیشتری را در طراحی داخلی تجاری خود بگنجانید. فضایی بسازید که برای جذب کارگران طراحی شده باشد، همانطور که فضایی برای جذب مشتری می سازید.

امکاناتی مانند سالن‌های راحت کارمندان، قسمت‌های غذاخوری، دوش‌ها، قفسه‌های دوچرخه، کمدها، باجه‌های تلفن خصوصی و اتاق‌های پرستاری، استراحت و مراقبه را در نظر بگیرید. امکانات مدرن نه تنها تجربه کارمندان را بهبود می بخشد، بلکه می تواند حمایت شرکت از پایداری و تنوع را نیز برجسته کند.

فضای داخلی تجاری چیزی بیش از یک فضا است.

یک فضای داخلی تجاری هرگز فقط مکانی نیست که افراد برای کار به آنجا بیایند. بهترین فضاهای تجاری، محیط های ساخته شده ای هستند که حرفی برای گفتن دارند، خاطرات خلق می کنند و تجربیات مثبتی را به هرکسی که وارد آن می شوند، ارائه می دهند.

اجازه ندهید که فضای داخلی شما تجربه ای کم رنگ را ارائه دهد. با همکاری با تیم متخصص طراحی و ساخت داخلی که می توانند در هر مرحله از شما حمایت کنند، فضای داخلی تجاری را طراحی کنید که ارزش غیرمنتظره ای ارائه دهد و برند شما را ارتقا دهد.

دریابید که چگونه یک شرکت طراحی و ساخت با خدمات کامل می‌تواند به شما کمک کند فضایی بهینه‌سازی شده برای نیازهای کسب‌وکار و تجربیات ساکنان ایجاد کند.

هفت قانون برای یک دکوراسیون تجاری موفق

  1. هویت برند را درک کنید.
  2. هماهنگی از طریق انتخاب مواد
  3. برنامه ریزی فضایی استراتژیک
  4. نورپردازی به عنوان یک عنصر کلیدی
  5. اهمیت ارگونومی
  6. یکپارچه سازی متفکرانه برندسازی
  7. ایجاد تعادل عاطفی مناسب

دکوراسیون تجاری با ایوان سبز

در طراحی دکوراسیون داخلی واحد های تجاری ، شما به متخصصینی با علم روز و دانش کافی نیاز دارید تا بتوانند طرحی زیبا توأم با نورپردازی استاندارد خلق کنند و امکان استفاده بهینه از فضا را به شما بدهند.

گروه معماری ایوان سبز با بهره گیری از علم روز دنیا و استفاده از روانشناسی رنگ ها و با بهره گیری از پرسنل متخصص طراحی فضاهای تجاری ، به صورت منحصر به فرد و متناسب با صنف و مشتریان شما، واحد تجاری یا فروشگاهتان را طراحی و اجرا خواهد کرد.

تماس با ما

شما می توانید جهت دریافت خدمات و یا راهنمایی بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن:

۰۲۱ – ۲۲۷۹۵۳۴۰

۰۹۱۲ – ۲۸۳۵۵۶۲

آدرس: خیابان میرداماد – خیابان نساء – خیابان مسعود سیفیه – پلاک 38 واحد 2

 منبع: https://interior-designer.ir/

 





:: برچسب‌ها: گروه معماری و دکوراسیون داخلی ایوان سبز , قواعد طراحی دکوراسیون تجاری , نکات طراحی دکوراسیون تجاری , ایوان سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: